Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně cruelty free – značka získala schválení od organizace Cruelty Free International v rámci Leaping Bunny programu. CFI je přední organizace bojující za ukončení testování na zvířatech a představuje zlatý standard v oblasti cruelty free.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailně zanalyzovaly a prověřily celý svůj dodavatelský řetězec, včetně veškerých surovin a jednotlivých ingrediencí, pro jakékoliv případy testování na zvířatech. Schválení musí být uděleno všem hotovým produktům značky – jednotlivé produkty nebo položky nelze schválit samostatně.

V případě značky Garnier to znamená, že musela zajistit prohlášení od více než 500 dodavatelů, kteří dodávají více než 3 000 různých ingrediencí z celého světa. Po mnoho měsíců tak značka Garnier spolu s organizací Cruelty Free International pracovala na prokazování, že každý produkt z portfolia značky Garnier může být oficiálně opatřen celosvětově uznávaným logem Leaping Bunny organizace Cruelty Free International – obecně uznávaným cruelty free označením. Tento přísný proces zajišťuje, že spotřebitelé si mohou zakoupit produkt Garnier s naprostou jistotou a vědomím toho, že produkt odpovídá striktním pravidlům Leaping Bunny.

“Značku Garnier známe snad všichni. Spolupracovat s jejími představiteli na ukončení testování na zvířatech v kosmetickém odvětví a oficiálně ji schválit v rámci programu Leaping Bunny pod organizací Cruelty Free International je velký milník. Po dobu několika měsíců pečlivě ověřovali představitelé značky Garnier veškeré své dodavatele a zdroje, výsledkem jsme si tedy naprosto jistí,” 


Michelle Thew, CEO organizace Cruelty Free International.

Michelle Thew
Adrien Koskas

“Garnier se angažuje proti testování na zvířatech již od roku 1989. Oficiální schválení organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pro značku obrovský milník, a vždy šlo o důležitou součást naší mise Green Beauty. Dnes Garnier udělal další krok k tomu, aby se stal plně oddanou, skutečně udržitelnou a transparentní značkou, která přináší Green Beauty každému z nás.” 


Adrien Koskas, globální ředitel značky Garnier.

Iniciativa Green Beauty

Toto oznámení vydává Garnier po roce, který byl pro značku přelomový.  V roce 2020 Garnier totiž oznámil svou iniciativu Green Beauty, komplexní přístup k udržitelnosti, jehož cílem je transformovat každou fázi hodnotového řetězce značky Garnier a významně snížit dopad na životní prostředí

O GREEN BEAUTY

 

Produkty
Věděli jste?
  • Aktivně aktualizujeme naše obaly tak, aby na nich bylo vyobrazeno logo Leaping Bunny, nicméně nechceme kvůli tomu naše obaly ničit, proto nové zařazujeme postupně. Ale nemusíte mít obavy, všechny naše produkty (i když na obalu zatím nevidíte logo) jsou oficiálně schváleny organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Organizace Cruelty Free International pracuje na celosvětovém ukončení experimentů na zvířatech. Vyšetřují a zveřejňují reálný obraz života zvířat v laboratořích. Vyzývají jednotlivce a společnosti v rozhodujících pozicích, aby se zasadili o pozitivní změnu pro zvířata, a zároveň bojují za lepší podmínky pro vědu a cruelty free život (bez krutosti na životě zvířat). 

    Cruelty Free International Leaping Bunny zosobňuje celosvětově uznávaný zlatý standard pro přípravky osobní hygieny, péče o domácnost, ale i kosmetické přípravky. Jde o jediné mezinárodní označení, které vyžaduje, aby společnost zavedla systém monitorování dodavatelů, kontrolu dodavatelského řetězce pro testování na zvířatech až na úroveň výrobce jednotlivých složek, dodržení zásady pevně stanoveného data ukončení testování a povolení průběžných nezávislých auditů k zajištění souladu se všemi těmito aspekty.

    Z tohoto důvodu věříme, že program Leaping Bunny dokáže spotřebitelům poskytnout nejlepší možné ujištění, že značka dělá vše pro to, aby průběžně prověřovala svou dodavatelskou síť a ze svého dodavatelského řetězce odstranila testování na zvířatech.

  • Garnier se angažuje proti testování na zvířatech od roku 1989, ale uvědomujeme si, že v dnešní době musíme dělat mnohem více. Proto jsme se rozhodli úzce spolupracovat s organizací Cruelty Free International, abychom získali uznávané označení a spotřebitele po celém světě ujistili o našich závazcích. Značka Garnier prochází celkovou transformací, od snižování našeho dopadu na životní prostředí po nynější označení v rámci Leaping Bunny programu, a chceme udělat vše pro to, abychom byli skutečně angažovanou značkou.

  • Aby značka získala označení Leaping Bunny, musí zajistit důkaz od každého dodavatele, který bude posléze podléhat pravidelným auditům. Pro značku Garnier to znamenalo získat prohlášení od více než 500 dodavatelů, kteří značce Garnier dodávají více než 3 000 ingrediencí z celého světa. Po mnoho měsíců tak Garnier spolu s organizací Cruelty Free International pracoval na prokazování, že každý produkt z portfolia značky Garnier může být oficiálně opatřen celosvětově uznávaným logem Leaping Bunny organizace Cruelty Free International.

  • Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně schváleny organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

    Každý produkt bude mít na obalu logo Leaping Bunny.

    Leaping Bunny po značkách vyžaduje detailní analýzu a prověřování celého dodavatelského řetězce, včetně všech surových materiálů a jednotlivých ingrediencí, pro jakékoliv případy testování na zvířatech. Leaping Bunny je udělen všem hotovým produktům značky. Jednotlivé produkty nebo položky nemohou být samy o sobě odděleně schváleny.

  • Logo Leaping Bunny, které vidíte na našich obalech, je originální logo schválené organizací Cruelty Free International. Pouze jsme jej pro účely grafického umístění na Garnier obalech změnili na zelené.

  • Schválení Leaping Bunny a bio certifikace jsou dvě odlišné věci. Naše řady Garnier Bio a Ultra Doux Bio byly certifikovány společností ECOCERT pod Cosmos Organic programem, stejně jako jsou oficiálně schváleny organizací Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Iniciativa Green Beauty značky Garnier je kompletní přístup k udržitelnosti životního prostředí. Cílem je transformovat každou fázi hodnotového řetězce značky Garnier a snížit dopad na životní prostředí.

    Více informací naleznete na našich stránkách.